View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
| Author |
Message |
|
funkys
|
Post subject: vooraf een bericht aan de eventuele linkpartner bieden Posted: Thu Mar 26, 2009 11:32 pm |
|
|
|
Hallo, Wat ik jammer vind aan jullie systeem is, dat je altijd moet vragen om mensen eerst jouw link te laten plaatsen voor je de linkaanvraag in behandeling wilt nemen. Ik vraag ze dit altijd omdat ik in de loop van de 10 jaar dat ik nu bezig ben met websites op internet altijd mijn best deed om de aanvragen goed af te handelen en alvast de link te plaatsen en dan vervolgens er achteraan moest om mijn link te laten plaatsen. Nu wil ik altijd vooraf een link van mij op hun site zien zodat ik weet dat ze een serieuze linkpartner van je willen worden. Ik zou dus graag zien dat als iemand een linkaanvraag via linkmanager.nl wil doen, gelijk een automatisch bericht ziet dat dit mijn verzoek aan hen is voor ik een aanvraag in behandeling neem, net zoals ik normaal doe bij aanvragen via mijn eigen site.
Zou graag van anderen horen of ze ook hier tegen aan lopen en of dit ook kan, want ik vind het nu heel veel werk om het allemaal bij te houden(14 sites) en ook al krijg je een bericht dat er wat gebeurt is. Ook heb ik iedere keer dat mijn paswoord niet meer werkt terwijl het toch hetzelfde is gebleven, dan moet ik weer een nieuw paswoord aanvragen en ik weet niet hoe ik dit kan omzetten naar een eigen gekozen woord. Wie kan mij dat vertellen?
Groetjes Greetje
|
|
| Top |
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|